استقلال با پیکان در تعقیب سپاهان و پرسپولیس

در اولین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، پیکان تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان استقلال خواهد بود.

#فوتبال #استقلال #پرسپولیس

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال که همان ثلث دوم مسابقات می‌شود با دیدار  پیکان تهران و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز خواهد شد.

پیکانی ها بعد از مدت ها به این ورزشگاه بازگشتند در حالیکه در هفته‌های گذشته در کرج میزبان بودند. این مسابقه حساس  بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.  پیکان ۲۱ امتیازی در رده دوازدهم جدول است و در صورت پیروزی شانس صعود سه پله ای در جدول لیگ  را دارد. اتفاقی که احتمالش بسیار کم است زیرا این تیم پرتلاش تهرانی با ۹ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد و بعید است حریف تیم پرمهره و با کیفیت استقلال شود. بازیکنان پیکان اکثرا جوانان جویای نامی هستند که انگیزه فراوانی برای این مسابقه دارند ولی استقلالی ها ستارگانی در حد تیم ملی دارند.

پیکان سه هفته است شکست نخورده و شاید هدف اول این تیم در بازی فردا هم‌نباختن باشد اما استقلال به دنبال برد است تا همچنان در تعقیب سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند و امیدوار به قهرمانی دوباره در این فصل. استقلال در ۳ هفته اخیر ۱۰گل به حریفان زده و خط حمله ای هماهنگ و زهردار پیدا کرده که مهارش برای هر تیمی مشکل است.

پیکان در عوض رشید مظاهری را به خدمت گرفته؛ دروازه بان اسبق سپاهان و استقلال که شاید انگیزه‌های خاص خود را در این بازی دارد. تمیروف مهاجم سابق پرسپولیس هم که هفته پیش گلزنی کرد تا به شیوه کریس رونالدو خوشحالی کند دیگر چهره خاص این بازی است. بدل رونالدو حالا می‌خواهد خودی نشان بدهد. در استقلال هم‌حسین حسینی دروازه بان اصلی آبی پوشان به ترکیب برمی‌گردد تا خیال استقلالی‌ها راحت شود.

ساپینتو هم باید در ورزشگاه خالی احساسات خود را کنترل کند تا استقلال با آرامش بیشتری بازی کند. آبی‌پوشان در صورتیکه بیش از ۴ گل به پیکان بزنند جای پرسپولیس را به صورت موقت‌ در جدول می گیرند که البته برد با این نتیجه دور از ذهن است.
پیکان در بازی رفت استقلال را بدون گل متوقف کرد.

هفته بیستم؛ گرامیداشت شهدای چوار

یکشنبه ۲۳ بهمن

پیکان تهران- استقلال – ساعت ۱۵- ورزشگاه  انقلاب کرج

دوشنبه ۲۴ بهمن

تراکتور تبریز- آلومینیوم  اراک – ساعت ۱۵- ورزشگاه  شهید سردار سلیمانی تبریز

ملوان انزلی- گل گهر سیرجان  – ساعت ۱۵- ورزشگاه  تختی انزلی

پرسپولیس- هوادار تهران – ساعت ۱۷- ورزشگاه آزادی تهران

مس رفسنجان- فولاد خوزستان- ساعت ۱۷- ورزشگاه  شهدای مس رفسنجان

سه‌شنبه ۲۵ بهمن

مس کرمان – نساجی مازندران – ساعت ۱۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

نفت مسجدسلیمان – صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

فولاد مبارکه سپاهان – ذوب‌آهن اصفهان – ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.