روش‌های مشارکت مردمی در پویش نذر قربانی عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام روش‌های حضور مردم در پویش نذر قربانی، گفت: نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

#مشارکت#مردمی#پویش#نذر_قربانی#عید_قربان

به گزارش خبرگزاری افسران، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام روش‌های حضور مردم در پویش نذر قربانی، گفت: پویش ملی نذر قربانی همانند سال‌های گذشته همزمان با عید سعید قربان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با همراهی مردم نیکوکار در قربانگاه‌های سراسر کشور و با محوریت مسجد مقدس جمکران در استان قم اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا به صورت نقدی در این طرح ملی که با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

آسوده با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی، اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۵۳۶ کد #۱۲* و #۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در عید قربان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار برای خانواده‌های نیازمند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.