بنیاد برکت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی- اسلامی حمایت می کند

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.

#ترکمانه#مدیر#بنیاد_برکت#حمایت#تولید#پوشاک#اسلامی#بانوان

به گزارش خبرگزاری افسران،محمد ترکمانه مدیرعامل  بنیاد برکت با بیان اینکه رویداد برکت دیدار رویدادی در خصوص تولید پوشاک ایرانی _ اسلامی است گفت: شناسایی  جایگاه اقتصادی مد ولباس در تبیین مسئله حجاب یکی از اصلی ترین اهداف این رویداد است و در این مراسم تولید کنندگان و طراحان پوشاک ایرانی _ اسلامی  آخرین دستاوردهای خود در حوزه پوشاک  متناسب با ایام محرم و اربعین رونمایی می‌کنند. از دیگر اهداف رویداد و تولید البسه ایرانی- اسلامی بانوان با قیمت مناسب برای آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت به عنوان حامی و برگزار کننده  اصلی در این رویداد شرکت کرده است و بهترین تولید کنندگان و طراحان  پوشاک ایرانی _ اسلامی  در این بخش معرفی شده تا بتوانند سفارش لازم را برای تولید البسه ایام محرم و اربعین  گرفته و آن را آماده کنند.

مدیر عامل بنیاد برکت توضیح داد: این رویداد  بهترین فرصت برای ایجاد بازار مناسب برای  تولید کنندگان در حوزه پوشاک ایرانی _ اسلامی است .

وی افزود: این رویداد با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی – اسلامی و تقویت زنجیره ارزش پوشاک مدل سازی شده است.

ترکمانه با بیان اینکه  رویداد برکت دیدار رویدادی است که متمرکز بر حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی است ،گفت:  یکی از طرح هایی که بنیاد برکت به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است  حمایت از تولید کنندگان پوشاک با رویکرد ایرانی اسلامی است و در این بخش  ما هیچ محدودیتی بابت حمایت نداریم و از تمامی فعالان این حوزه که طرح های آنها در کار گروه مد و لباس مورد قابل قبول باشند حمایت کامل خواهیم کرد و  برنامه‌های را برای تقویت تولید و عرضه آنها به بازار  هم کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت  توضیح داد: ما یک فرصت داریم که علاوه بر ارزش معنوی به ارزش اقتصادی است کالا هم اهمیت دهیم تا لباس های خوب و پوشیده با قیمت های مناسب تری به بازار عرضه شود. 

وی یادآور شد: بنیاد برکت در سال های  گذشته به حوزه پوشاک وارد شده است و از تولید کنندگان حمایت کرده است. 

ترکمانه با بیان اینکه  کاری که ما امسال انجام خواهیم داد حمایت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی اسلامی است و بابت این اقدام برنامه ریزی کردیم که بیش از پنج هزار طرح انجام دهیم.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود:  محدودیتی برای تولید کنندگان وجود ندارد و هرکدام  از تولید کنندگان بخواهند می‌تواند از طریق سایت بنیاد برکت  ثبت نام کنند و در صورتی که این کسب وکارها به کارگاه بزرگ تبدیل شدند ما میتوانیم مشارکت کنیم و کار آنها  را گسترش دهیم‌.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر  شامل ۵۰ نفر طراح و ۲۵۰ نفر تولید کننده  در این نمایشگاه شرکت کرده و از برگزیدگان  در پایان این رویداد تقدیر خواهدشد.

گفتنی است  اولین رویداد ملی برکت دیدار بنیاد برکت با محوریت نمایش لباس محرم و اربعین با حمایت  کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور  و به همت بنیاد برکت از سوم تا پنجم تیر در هتل هما تهران  برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.