طرح توسعه و توانمند سازی محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش موثر کمیته امداد در اجرای طرح ۲۰۲۰ گفت: طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار(۲۰۲۰) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف در حال انجام است.

#اجرای#طرح#توسعه#۲۰۲۰#کمیته_امداد

 به گزارش خبرگزاری افسران، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح نمایشگاه ۲۰۲۰ در استان سمنان اظهار کرد: طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در ۲۰۲۰ محله کشور ابتکار دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه این طرح در ۵۰ محله کم‌برخوردار استان سمنان در حال اجرا است، ادامه داد: کمیته امداد استان سمنان نقش بسزایی در توانمندی گروه هدف دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: توانمندسازی افراد در محلات، کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی در طرح ۲۰۲۰ پیگیری می‌شود.

آقامحمدی بابیان اینکه حمایت از اشتغال روستایی از اولویت‌های دولت است، ابراز کرد: از کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار در روستاها را دارند، حمایت می‌شود. وضعیت استان سمنان در طرح ۲۰۲۰ خوب است اما باید اقدامات تقویت شود.

نمایشگاه توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور با ۱۶ غرفه در آستان مقدس امام‌زاده یحیی(ع) سمنان به مدت سه روز برای علاقه‌مندان به هنر و صنایع‌دستی برپاشده است. در این نمایشگاه دست‌سازه‌های مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.