تقی‌‌پور: با تلاش بازیکنانم قهرمان لیگ شدیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بازیکنانم در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و توانستیم به عنوان قهرمانی این فصل لیگ فوتسال دست پیدا کنیم.

#اسماعیل_تقی_پور #قهرمانی_مس #فوتسال

اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی‌پسند و دستیابی به قهرمانی در لیگ فوتسال اظهار داشت:‌ بازی خوب و پربرخوردی را شاهد بودیم. بازیکنانم در این بازی نشان دادند که فقط به قهرمانی فکر می‌کردند و از همان ابتدایی شروع بازی توانستیم باخت دور رفت را جبران کنیم. بازیکنانم در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند و تلاش زیادی انجام دادند که خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم  فوتسال مس سونگون گفت: در طول فصل مس بهترین خط حمله را در اختیار داشت و با توجه به این موضوع توانستیم بدون حتی یک تساوی قهرمان لیگ شویم. جا دارد از بازیکنانم تشکر و قدردانی داشته باشم آنها واقعاً امسال برای باشگاه سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: البته این را بگویم پا قدم رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه برای ما خیر و برکت داشت. خطیبی همیشه ما را در هر بازی کمک و یاری می‌کرد که نتیجه‌اش قهرمانی در لیگ بود. جا دارد از هواداران خوب باشگاه که همیشه برای بازی‌های مس سنگ تمام می‌گذاشتند تشکر و قدردانی داشته باشم و دست همه آنها را می‌بوسم.

تقی پور افزود: در بازی امروز بعد از چند هفته که از حضور هواداران محروم بودیم در بازی امروز آنها با حضور خود در سالن به ما کمک بسیاری کردند که توانستیم قهرمان شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.