کشاورز: به خاطر غفلت مقابل مس جریمه شدیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بهتر از مس بازی کردیم اما متأسفانه روی غفلت در چند موقعیت نتیجه را واگذار کردیم.

#محمد_کشاورز #فوتسال #لیگ_برتر_فوتسال

محمد کشاورز پس از شکست مقابل مس سونگون که قهرمانی را از دست دادند، اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و برای این پیروزی به باشگاه مس، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: در طول بازی از نظر فنی باز در اختیار بازیکنان ما بود و فشار زیادی به بازیکنانم وارد شد. مس در این بازی به خوبی از دروازه خود دفاع کرد و می‌توان گفت روز خوب سنگربان این تیم علیرضا صمیمی بود. متأسفانه در این بازی روی چند ضربه ایستگاهی غفلت کردیم و مس به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کرد که در نهایت ما جریمه شدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در ۸ دقیقه به خوبی پاورپلی را اجرا کردیم و با توجه به اینکه از قبل فشار زیادی به مس آورده بودیم احتمال داشت که به گل برسیم اما نکته‌ای که وجود دارد واقعاً جای تماشاگران در این بازی خالی بود و من از ابتدای لیگ از حضور تماشاگران حمایت کرده‌ام. با توجه به تمام شدن کرونا در کشور باید شرایط به گونه‌ای مهیا می‌شد که تماشاگران در سالن حضور داشته باشند.

کشاورز همچنین در مورد خریدهای این فصل گیتی‌پسند عنوان کرد: فرهاد فخیم یکی از بازیکنان بزرگ کشور و شهر تبریز است. متأسفانه به محض ورود به باشگاه گیتی‌پسند وی آسیب دید و نتوانست به ما کمک کند. من خیلی دوست داشتم که وی بتواند در تمام بازی‌ها ما را همراهی کند اما متأسفانه مصدومیت مانع این اتفاق شد. 

وی در مورد تمدید قراردادش گفت: برای فصل آینده مذاکراتی با باشگاه داشته‌ام و اگر مشکلی پیش نیاید فصل بعد هم در خدمت باشگاه گیتی‌پسند خواهم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.