راههای نفوذ دشمن در اندیشه قشر جوان و ایجاد تحول

چگونه باید نفوذ کرد و اندیشه ها را تغییر داد و شرایط کافی برای تحوّل را به وجود آورد؟ چندین کار را انجام دادند و می دهند:

#نفوذ#اندیشه#ایجاد#تحول

۱. سکوت نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی: مانند جهاد، شهادت، فداکاری، زهد و پارسایی و دم زدن از مفاهیمی نو مانند دموکراسی، توسعه، آزادی و … که از سویی برای همه خصوصاً قشر جوان جذاب باشد و از سوی دیگر مقدمه و تمهیدی برای از بین بردن و محو ارزش های اسلامی قرار گیرد.

۲. معرفی روحانیت به عنوان عامل مشکلات اقتصادی مردم، گرانی و تورم، کمبود وسائل رفاهی، وقوع جنگ و پی آمدهای آن و وانمود کردن اینکه مسۆول همه ی این نابسامانیها مسۆولین نظام هستند و مسۆول نظام هم کسی نیست مگر روحانیت، پس عامل همه ی نابسامانیها و مشکلات، قشر روحانی است و بس. باز بقول حضرت امام (ره): «اینها اساس را می خواهند بگیرند و هر چیز را می خواهند یک کاری کنند که غربی بشود، اینها می خواهند این کار را بکنند، مطلب این نیست که اینها با آخوند بد هستند، برای این که با اسلام بد هستند، می بینند آخوند برای اسلام دارد چه می کند. چهار تا آخوند هم بد است جهنّم، اما نمی گویند چهارتا آخوند، می گویند روحانیین. باید خرده خرده جلو بیاند، یک قدم جلو بیایند و سنگرگیری کنند.»

آنها اسلام را فاجعه می دانند نه ولایت فقیه را. آنها اسلام را فاجعه می دانند، ولایت فقیه فاجعه نیست، ولایت فقیه تبع اسلام است

۳. از بین بردن حسّاسیّت ها و غیرت دینی: الگوی عملی و حساسیّت پیامبر اکرم (ص) و ائمه ی اطهار (علیه السلام) خصوصاً قیام اباعبدالله در برابر دین ستیزی، تحریف و بدعت گذاریها خود سرمشقی نیک برای مردم مسلمان کشور ما بوده است تا هرجا خطری را متوجه اسلام ببینند با تمام وجود و با بذل جان و مال در صدد دفع آن برآیند، دشمن با شناخت این عامل حیاتی و سرنوشت ساز سعی وافر در از بین بردن و خاموشی آن دارد.

۴. دین و دینداری را عامل اختلاف معرفی کردن: در عصر جدید که انسانها تلاش دارند تا از نتیجه ی تعامل و همکاری با یکدیگر بهره ببرند و به پیشرفت های جهانی نائل آیند و چون همه ی مردم از دین واحدی پیروی نمی کنند دین عاملی برای اختلاف و دشمنی خواهد بود، در حالی که ما برای ورود به جامعه ی بین المللی و پذیرفته شدن از سوی دیگران راهی جز لبخند زدن به دیگران و تسامح و تساهل در دین و احکام مربوط به آن نداریم. بنابراین، باید دین را کنار گذاشت یا حداکثر آن را در حدّ یک سلیقه انگاشت و همانطور که سلایق مختلف دیگران را در اموری مانند رنگ لباس و دوخت آن تحمل می کنیم، سلایق آنها را در اصل دینداری و کیفیت آن تحمّل و این آسان گیری را در مورد گرایش های جدید و به اصطلاح قرائت های نو از دین در داخل کشور هم داشته باشیم.

همانطور که می دانید این تلاش ها، سال های بسیاری است که از سوی دشمنان اسلام و قرآن صورت می گیرد و بخصوص بعد از پیروزی انقلاب روند گسترده و عمیق تری را به خود گرفته است و متأسفانه چنین برنامه هایی بعضاً توسط کسانی اجرا می شود که خود نیز متوجه نیستند و بنحوی فریب دشمن را خورده اند.

برای ورود به جامعه ی بین المللی و پذیرفته شدن از سوی دیگران راهی جز لبخند زدن به دیگران و تسامح و تساهل در دین و احکام مربوط به آن نداریم. بنابراین، باید دین را کنار گذاشت یا حداکثر آن را در حدّ یک سلیقه انگاشت

وظیفه ی سنگین دلسوختگان اسلام و انقلاب

اما آنچه مهم است وظیفه خطیر دلسوختگان اسلام و انقلاب اعم از اندیشمندان حوزه های علمیه و دانشگاههاست که ابتدا توطئه های دشمن را به درستی شناسایی کنند و سپس برای مقابله با آن، برنامه ای منسجم و حساب شده ارائه نمایند و با جهاد فکری و فرهنگی خود راه را برای دین ستیزان بسته و دین خود را ادا نمایند تا هم جوانان، بخصوص دانشجویان که آماج چنین حملاتی هستند سره را از ناسره تشخیص دهند و هم ملت عزیز بار دیگر در عزم خود بر حاکمیّت اسلام و قرآن در کشور و اعتلای دین راسخ تر شوند.

ولایت فقیه از نگاه امام

به حرف های آنهایی که برخلاف مسیر اسلام هستند و خودشان را روشنفکر حساب می کنند و می خواهند ولایت فقیه را قبول نکنند، گوش ندهید. اگر چنانچه فقیه در کار نباشد، ولایت فقیه در کار نباشد، طاغوت است. یا خداست یا طاغوت. اگر به امر خدا نباشد، رئیس جمهور با نصب فقیه نباشد، غیرمشروع است وقتی غیرمشروع شد طاغوت است. اطاعت او اطاعت طاغوت است. وارد شدن در حوزه ی او وارد شدن در حوزه ی طاغوت است.

طاغوت وقتی از بین می رود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب بشود. شما نترسید از این چهار نفر آدمی که نمی فهمند اسلام چه است، نمی فهمند فقیه چه است، نمی فهمند که ولایت فقیه یعنی چه. آنها خیال می کنند که یک فاجعه به جامعه است.

آنها اسلام را فاجعه می دانند نه ولایت فقیه را. آنها اسلام را فاجعه می دانند، ولایت فقیه فاجعه نیست، ولایت فقیه تبع اسلام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.