مشخص شدن وظایف تمام دستگاه‌های مسؤول در حوزه پسماند/نامعلومی زمان ابلاغ طرح

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند، گفت: قرار است این طرح از طریق سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.

#طرح#مدیریت#پسماند#وظایف#سازمانهای_حوزه#پسماند

به گزارش افسران، رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران به طرح جامع مدیریت پسماند در تهران اشاره کرد و گفت:‌ این طرح سال گذشته در شورا مصوب شد و باید مراحل تصویب نهایی آن در دولت انجام می‌شد. در ابتدای سال جاری با پیگیری‌های صورت‌گرفته، این موضوع در کارگروه استانداری مطرح و مصوب شد ؛حال قرار است از طریق سازمان برنامه و بودجه این طرح ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع پسماند سندی کامل و جامع از عملکرد شهرداری تهران در حوزه پسماند است، گفت: بالغ بر ۲۷۰ پروژه و ۷۳ برنامه در این طرح تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه برش‌های یکساله برای برنامه‌های سازمان پسماند درنظر گرفته شده است، گفت: با این طرح، تکلیف شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماند با برش‌های سالانه مشخص می‌شود. 

شرفی گفت: با اجرای طرح مدیریت جامع پسماند شاهد کاهش سطل‌های زباله، تفکیک زباله از مبدأ و … هستیم و در اصل، این طرح یک سند بالادستی در حوزه پسماند است و وظایف تمام دستگاه‌های مسؤول در حوزه پسماند را مشخص کرده است.

وی در خصوص زمان  اجرای این طرح گفت: به محض اینکه طرح از سوی دولت ابلاغ شود لازم‌الاجراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.