قدردانی از وزارت بهداشت دستگاه برتر حوزه جمعیت

در نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، در تالار وحدت تهران از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه برتر در حوزه جمعیت قدردانی شد.

#وزارت#بهداشت#دستگاه#برتر#حوزه#جمعیت

به گزارش خبرگزاری افسران، در نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، در تالار وحدت تهران از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه برتر در حوزه جمعیت قدردانی شد.

در این مراسم معاون اول رییس جمهور از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر کرد.

معاون اول رییس جمهور با اهدای لوح تقدیر به بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه ‌ها و تلاش ‌های این وزارتخانه به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده های باشکوه برگزار شد.

متن تقدیرنامه معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است: 

بسمه تعالی 

تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده یکی از ضروری ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دستگاه اجرایی برگزیده

جوانی منشا حرکت و چشمه جوشان انگیزه، نشاط و نوآوری بوده و مساله جوانی جمعیت یک توانمندی بسیار مهم و از ابزارهای قدرت کشورها و استمرار و ترویج تمدن هاست. برای حفظ و تقویت تمدن اسلامی در مهین بزرگ ایران، حضور و فعالیت پرنشاط جوانان از ضرورت های غیرقابل چشم پوشی می باشد. 

بی گمان نجات کشور از آینده هولناک سالمندی جمعیت و تعالی و پویایی ایران اسلامی، مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت بوده و قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرای سیاست های کلی جمعیت، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و فرهنگ سازی در راستای ازدواج و فرزندآوری وظیفه آحاد مسوولین نظام جمهوری اسلامی است. 

اینجانب فرصت روز ملی جمعیت را برای تشکر از اقدامات جنابعالی در تلاش برای جوانی جمعیت مغتنم دانسته و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم. باشد که تلاش های صورت گرفته در این مسیر مرضی خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج)باشد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.