دستگیری متهمین کلاهبرداری با ترفند فروش بلیت مسابقه فوتبال

رئیس پلیس فتا پایتخت ازدستگیری متهمانی خبر داد که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند.

#بازداشت#دلالان#کلاهبرداران#بازار_سیاه#بلیت

به گزارش افسران، سرهنگ احمد معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی خبر داد که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند.

 رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: طی چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرده و در خصوص کلاهبرداری هنگام خرید بلیت بازی پرسپولیس و نساجی در فضای مجازی شکایت کردند.

وی گفت: در پی تحقیقات ماموران پلیس فتا مشخص شد افراد سودجو با درج آگهی‌های متعدد کاربران را به بهانه خرید اینترنتی بلیت این مسابقه به صفحات جعلی فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و در ادامه برداشت غیر مجاز از حساب آنها کردند؛ البته این احتمال هم وجود دارد که با هدایت قربانیان به لینک‌های آلوده و از طریق بدافزارها اقدام به سوءاستفاده از اطلاعات داخل گوشی افراد کنند که در این شرایط احتمال سرقت اطلاعات هویتی کاربران نیز متصور است.

رئیس پلیس فتا پایتخت به فعالیت دلالان مجازی اشاره و بیان داشت:‌ افرادی سودجو و فرصت طلب اقدام به ایجاد بازارسیاه فروش بلیت‌های این مسابقه در فضای مجازی کرده بودند که تعداد زیادی از این افراد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.