هلال احمر طی یک هفته بیش از ۱۰ هزار ست دیالیز تولید کرد

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر این که هلال احمر تلاش می‌کند تا نیاز بیماران خاص را برطرف کند، در عین حال از تولید ۱۰ هزار و ۸۰ ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.

#تولید#انبوه#ست_دیالیز#هلال_احمر

به گزارش افسران، علیرضا عسکری – مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم تولیدات تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: از تاریخ ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه، حجم زیادی از محصولات مورد نیاز بیماران دیالیزی تولید شده که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت ۸ هزار و ۸۸۰ صافی دیالیز اف ۶۰، پانزده هزار و ۹۸۴ عدد صافی دیالیز اف ۷۰ و چهار هزار و ۸۶۰ گالن ۵ لیتری محلول دیالیز اشاره کرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی افزود: در این بازه زمانی ۲۴ هزار و ۹۷۶ عدد «سوبگ» و ۹ هزار و ۶۶۰ عدد «سوکارت» ساخته شده است که از این تولیدات در ساخت محصول همودیالیز استفاده می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: از جمله محصولات دیگری که هفته گذشته تولید شده، ست دیالیز است. بر همین اساس ۱۰ هزار و ۸۸۰ ست دیالیز تولید و در میان جامعه هدف توزیع شده است. این روند تولید محصولات مورد نیاز بیماران خاص تداوم دارد و تلاش می‌شود تا نیاز جامعه هدف برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.