طرح جدید پلیس برخورد با تشویق به بی‌حجابی/ شکایات از سایت‌های دوست‌یابی و صیغه

رئیس پلیس فتا از اجرای طرح عملیاتی این نهاد در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد و مصادیق این رفتارها را برشمرد.

#طرح_عملیاتی#پلیس#برخورد#رفتار#هنجارشکن

به گزارش افسران، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا اظهار داشت: در حوزه اقدامات پیش‌دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف، هرگونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مصادیق مجرمانه درخصوص اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاقی، پیکرتراشی و غیره افزود: تاکنون با انجام ۷۶۴۳ رصد عام صورت‌گرفته، ۱۹۲۷ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۵۰۰ فقره اقدام قضایی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر، کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هرگونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و برخورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

سردار مجید بیان داشت: بر اساس مستندات موجود، تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده در حوزه رفتارهای هنجارشکنانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه‌یابی، دوست‌یابی، مدلینگ، اخاذی و غیره از طریق طرح شکایت از سوی شکات و به صورت پرونده‌های کثیرالشاکی به این پلیس ارجاع شده و رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت‌های انتظامی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.