پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

#نامی#ریاست#مدیریت#بحران#پیام#تبریک#روز#ارتش

به گزارش خبرگزاری افسران، محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم یکی از خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران بصیرت انقلابی و دینی است. (مقام معظم رهبری)

رمضان ماه ضیافت الهی و درگاه معراج بندگان صدیق خداوند به مقام رضوان حضرت حق تعالی است. آرزوی تعالی طاعات و عبادات مقبولِ هم‌رزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد امت حزب الله را در این ماه مبارک و ایام پرقدر و فضیلت دارم.

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، و تقارن این سالگرد با قرارگاه عبادت و اخلاص، برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار حضور یافته‌اند، کارنامه مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش، این شجره طیبه را تداعی می‌کند.

تاریخ ۴۵ ساله اخیر کشور عزیزمان عرصه‌ها و لحظه‌های شکوهمند، پرافتخار و پرشماری را یادآوری می‌کند که در صحنه آن نقش‌آفرینی‌های حماسی و تعیین‌کننده ارتشیان فداکار و سلحشور برای مقابله قاطعانه با ضدانقلاب و مزدوران استکبار جهانی در همراهی با سایر نیرو‌های مدافع انقلاب در کردستان و سپس از جنگ تحمیلی جهانی هشت ساله صدام علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران و در ادامه تا به امروز در میدان‌های متنوعی از جهاد و رشادت در قدرت‌سازی برای میهن عزیز، می‌درخشد.

در شرایط خطیر تاریخی حاضر که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران متحد و مقتدر با درک صحیح و عمیق از واقعیات و مقتضیات فراروی خود در صف واحد با نصب‌العین قرار‌دادن نقشه راه «قوی‌شدن» را بر اساس منویات و تعالیم حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با ظرفیت افزایی دفاعی و بازدارنده پرشتاب‌تر از گذشته به پیش می‌برند، رجاء واثق دارم ارتش قهرمان با پشتوانه‌های مطمئن تخصصی و تجارب ارزنده، شناخت دقیق تهدیدات متصور پیش روی میهن اسلامی و برخورداری از نیروی انسانی مومن، بصیر، متعهد، انقلابی و ولایت‌مدار لحظه‌ای از مجاهدت فکری و عملی در این راستا، به عنوان مسئله امروز و فردای کشور غفلت نخواهد کرد.

با گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه صیاد دل‌ها امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، توفیق دائمی این سازمان مقتدر را در کنار سایر قوای مسلح و مدافعان امنیت کشور برای پاسخ قاطع و درخور به توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان از درگاه قادر متعال طلب می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.