سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

#بیانیه#سازمان#عقیدتی#سیاسی#انتظامی#روز#قدس

به گزارش خبرگزاری افسران، سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بیشتر از چهار دهه از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس»  توسط معمار کبیر انقلاب گذشته است، خوشبختانه فلسطین و قدس عزیز به نماد وحدت جهان اسلام و حق طلبی تمام مظلومین و آزادیخواهان عالم از هر نژاد و مذهب شد.

تعرض صهیونیست‌های غاصب به مسجد الاقصی و فریاد مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان رسیده و رهایی قدس شریف نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام،بلکه به عنوان مصداق بارز نقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است.

سیاست قطعی و عمده استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل کمرنگ کردن مسئله فلسطین در ذهن جوامع بشری و مسلمانان منطقه است.
استمرار جنایات رژیم کودک کش با هتک حرمت مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران بار دیگر ذات و چهره پلیداین رژیم نژاد پرست را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته است.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از حقوق ملت قهرمان فلسطین و محکومیت جنایات اشغالگر قدس، همراه با امت حزب الله در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و از هیچ حمایتی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.