جمهوری اسلامی در کدام مورد در کار زن‌ها دخالت کرده و جلوی آزادی‌شان را گرفته است؟

رهبر انقلاب فرمودند: مسئلۀ خانم‌ها که فقط پوشش نیست زن مسئله‌ی تحصیل دارد، مسئله‌ی اشتغال دارد، مسئلۀ ازدواج دارد، مسئلۀ فعالیت سیاسی دارد، مسئلۀ حضور در مسائل اجتماعی دارد، مسئلۀ حضور در مدیریت‌های بالای دولتی دارد، اینها همه مسائل زن است. در کدام از این‌ها در کشور آزادی وجود ندارد؟

#بیانات#رهبری#مسائل_اجتماعی_ زنان#شان_زنان#

به گزارش خبرگزاری افسران، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مسئولان نظام تاکید کردند: 🔹توطئه‌هایی از سوی دشمنان برای داخل کشور ما بوده، توطئه‌هایی هم خواهد بود، اغتشاشات پاییز گذشته. اینها مسئلۀ زن را بهانه کردند، هیاهو راه انداختند، پشت قضیّه هم دستگاه‌های جاسوسی دشمنان بودند، دولت‌های غربی، آن کشورهایی که خودشان در مسئله‌ زن به شدت متهم‌اند؛ آن وقت این‌ها در قضیه‌ زن، به جمهوری اسلامی که برترین شأن را برای زن قائل است ایراد می‌گیرند و خط و نشان می‌کشند و حرف میزنند. 

ایشان افزودند:🔹اینجا یک عده‌ای هم حالا در داخل به نظر اغلب فریب خوردند که به تبع دشمن خارجی و افراد خائن خارج‌نشین که آنها تحریک می‌کردند شعار آزادی زن را دادند. اینجا هم هوچی‌گری کردند به جای استدلال منطقی و حرف صحیح و متین که بشود گوش داد، بشود جواب داد، بشود حرف زد، هوچی‌گری کردند. 

رهبر انقلاب تاکید کردند:🔹مسئلۀ خانم‌ها که فقط پوشش نیست زن مسئله‌ی تحصیل دارد، مسئله‌ی اشتغال دارد، مسئلۀ ازدواج دارد، مسئلۀ فعالیت سیاسی دارد، مسئلۀ حضور در مسائل اجتماعی دارد، مسئلۀ حضور در مدیریت‌های بالای دولتی دارد، اینها همه مسائل زن است. در کدام از این‌ها در کشور آزادی وجود ندارد؟ جمهوری اسلامی در کدام یک از این موارد در کار زن‌ها دخالت کرده و جلوی آزادی‌شان را گرفته؟ این همه دختر محصّل، این همه دختر دانشجو، این همه زن دارای مشاغل بالای دولتی، این همه خانم‌های تشکیل دهندۀ اجتماعات بزرگ، این حضور فعال زن‌ها در اجتماعات مؤثر دوران مبارزات، قبل از پیروزی انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب در جنگ، در پشت جبهه، تا امروز در تظاهرات، در راهپیمایی‌ها، در بیست و دوم بهمن، در روز قدس حضور زن‌ها کجای دنیا این همه فعالیت، زن انجام می‌دهد؟ که بانوان ایرانی با افتخار و سربلندی دارند انجام می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.