شروع به کار بخش گزارش فساد و تخلف / دانش هوش مصنوعی/ سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: استانداردسازی و چابک سازی هرچه بیشتر فرآیندهای سامانه بسیار مهم است و در سال جدید از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین و دانش هوش مصنوعی در بهبود این فرآیندها بهره خواهیم برد.

#را_اندازی#سامانه#گزارش#تخلف#۱۳۸_پلاس

به گزارش خبرگزاری افسران، اولین جلسه شورای مدیران و معاونین سامانه ۱۳۷ پلاس در سال ۱۴۰۲ به منظور بررسی دستاوردها و آسیب شناسی اقدامات سال گذشته و همچنین تبیین اهداف و ماموریت‌های سال جاری در تاریخ ۱۴ فروردین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رضا ناصری‌سرای ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن، برای همه همکاران شاغل در مجموعه سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی آرزوی بهروزی کرد و با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ پلاس در سال ۱۴۰۱ گفت: برگزاری اولین دوره جشنواره یاران شهر و راه اندازی بخش گزارش فساد و تخلف، از برنامه‌های موفق سال ۱۴۰۱ بوده است.

ناصری سرای در ادامه افزود: از نظر آماری و تعداد ارتباطات برقرار شده شهروندی با سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی، با رشد قابل توجهی مواجه شدیم و بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ارتباط شهروندی دریافت شد که از این بین ۲۰۰ هزار پیام از طریق درگاه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بوده است و این نشان دهنده مشارکت مردم و توجه آنان به درگاه‌های جدید ایجاد شده در سامانه ۱۳۷ پلاس است که در سال ۱۴۰۲ نیز توسعه این درگاه های ارتباطی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: منطبق بر بررسی‌های میدانی و بازخورد اخذ شده از میان شهروندان، حس امیدواری بین مخاطبین سامانه ایجاد شده و این نتیجه اهتمام بیشتر به رسیدگی دقیق در سطح واحدهای رسیدگی کننده و پیگیری بیشتر از سوی مرکز است. از سوی دیگر موضوع ادغام دو مجموعه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ علاوه بر اینکه موجب ضعف و لطمه به فرآیندهای کاری سامانه نشد، حتی در بخش های زیادی رشد و کیفیت بالاتری ارائه گردید و در تلاش هستیم که در راستای چابک این مسیر تحولی را ادامه داده تا طعم شیرین خدمت به کام مردم بنشیند و بتوانیم خدماتی با کیفیت بالا داشته باشیم.

رضا ناصری سرای بیان کرد: بروزرسانی مدل ارزیابی و انجام ارزیابی های دوره ای نیز در این مسیر بسیار تاثیرگذار بوده و بهره گیری از ارزیابی های مردمی قطعا باعث افزایش سطح اعتماد عمومی و نیز افزایش سرمایه های اجتماعی شهرداری تهران خواهد شد.

رئیس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس در خصوص برنامه های سال ۱۴۰۲ این سامانه گفت: هدف گذاری اصلی این برنامه‌ها افزایش میزان رضایت شهروندی و نیز تقویت حس تعلق خاطر آنان نسبت به شهر است و ارتقاء سطح خدمات و افزایش کیفیت رسیدگی، جزو برنامه های اصلی خواهد بود. علاوه بر این، استانداردسازی و چابک سازی هرچه بیشتر فرآیندهای سامانه بسیار مهم است و در سال جدید از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین و دانش هوش مصنوعی در بهبود این فرآیندها بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه، هریک از معاونین و روسای ادارات مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی، نقطه نظرات، ایده‌ها و چالش‌های حوزه خود را مطرح نمودند و برنامه ریزی لازم در جهت مرتفع نمودن این چالش‌ها صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.