امارات ایستگاه دوم رئیس جنایتکاران!

اسحاق هرتزوگ روز دوشنبه طی پیامی توئیتری از ورود خود به ابوظبی و استقبال شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات از او در فرودگاه خبر داد.

هرتزوگ ضمن اشاره به حضور خود در کنفرانس هوافضای ابوظبی نوشت: دیدار با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات دستور کار بعدی سفر است.

رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در میان اعتراضات ملت بحرین وارد منامه پایتخت این کشور شد و با حمد بن عیسی آل خلیفه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین که با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین خیانت کرد در دیدار با هرتزوگ – در راستای فریب افکار عمومی- بر حمایت منامه از برقراری «صلح عادلانه»، «فراگیر» و «پایدار» همراه با تضمین حق و حقوق ملت فلسطین تاکید کرد.

امارات ایستگاه دوم رئیس جنایتکاران!

هرتزوگ نیز در این دیدار به زبان عربی خطاب به پادشاه بحرین گفت: دوست من، از شما به خاطر میزبانی از من به عنوان اولین رئیس اسرائیل که به بحرین سفر می‌کند، تشکر می‌کنم.

رئیس رژیم صهیونیستی در حالی امروز در بدو ورود به شهر منامه پایتخت بحرین خود را پیام‌آور “صلح” دانست که این رژیم همواره در بیش از شش دهه گذشته عامل جنگ، بی ثباتی و تنش آفرینی بین کشورهای منطقه بوده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز در این باره نوشت: هرتزوگ در حالی به بحرین و امارات سفر کرد که مردم این دو کشور با برگزاری راهپیمایی های اعتراضی، مخالفت با آنرا اعلام کرده اند و احساسات ضداسرائیلی در میان بحرینی ها و اماراتی ها روبه گسترش است.

روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” نیز نوشت: هرتزوگ در دیدار با «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین در منامه، این سفر را پیام‌آور صلح برای منطقه و گامی تاریخی برای توسعه روابط با جهان عرب اعلام کرد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همواره عامل بی ثباتی در منطقه بوده و موجودیت خود را در استمرار و تقویت گسست های منطقه ای می بیند.

هرتزوگ در حالی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با امضای توافق سازش موسوم به “ابراهیم”، کشورهای عرب بیشتری به حلقه دوستان رژیم اسرائیل بپیوندند که امضاکنندگان این پیمان از حاکمان مستبد منطقه و در میان مردم خود منفور هستند و با امضای این توافق، بقای حکومت خود را به خطر انداخته اند.

این اولین سفر یک رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین بود.

توافقنامه سازش “ابراهیم” در سال ۲۰۱۲ و با میانجیگیری آمریکا بین رژیم صهیونیستی و برخی از حکام کشورهای عربی از جمله بحرین، امارات و مغرب امضا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.