حزب‌الله: هرگز پرچم سفید را بالا نخواهیم برد

عفیف، مسئول رسانه‌ای حزب‌الله:
حزب‌الله به هیچ عنوان اسلحه و حقوق کارکنان خود را از موسسه «قرض الحسن» دریافت نمی‌کند. هدف قرار دادن موسسه «قرض الحسن» به بهانه های پوچ در ادامه جنایات صهیونیست‌هاست.

موسسه «قرض الحسن» به تمامی مردم لبنان خدمات می‌دهد. حزب‌الله لبنان به این موسسه کمک می‌کند نه اینکه از آن کمک می‌گیرد. صهیونیست‌ها بدانند هرگز پرچم سفید را بالا نخواهیم برد. آتش با آتش و خون با خون؛ این پاسخ ماست.

وی گفت: آمریکا مسئول اول جنایات در غزه و لبنان و مادر تروریست‌هاست. آمریکا به صهیونیست‌ها تسلیحات می‌دهد.

عفیف تاکید کرد: گفت‌وگو‌ها زیر آتش هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. ما به دولت نبیه بری اعتماد کامل داریم. موضع ما کاملا شفاف و قاطع است.

حزب‌الله به هیچ عنوان اسلحه و حقوق کارکنان خود را از موسسه «قرض الحسن» دریافت نمی‌کند. هدف قرار دادن موسسه «قرض الحسن» به بهانه های پوچ در ادامه جنایات صهیونیست‌هاست.
وی گفت: موسسه «قرض الحسن» به تمامی مردم لبنان خدمات می‌دهد. حزب‌الله لبنان به این موسسه کمک می‌کند نه اینکه از آن کمک می‌گیرد.
عفیف تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند هرگز پرچم سفید را بالا نخواهیم برد. آتش با آتش و خون با خون؛ این پاسخ ماست.

مسئول رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد: به نتانیاهوی جنایت‌کار می‌گوییم که اگر در گذشته دست ما به تو نمی‌رسید، امروز بین ما روزها و شب‌ها نشان می‌دهد، پیروز میدان کیست.

وی گفت: جنایاتی که هدف آن فقط قتل است، تاثیری بر روحیه مردم لبنان نخواهد داشت. 

عفیف بیان کرد: اظهارات وزیر امور خارجه «آلمان» را به شدت محکوم می‌کنیم که قتل شهروندان را از سوی ارتش رژیم صهیونیستی توجیه کرده است. اگر خاطرات شما جنایات ضدانسانی را به یاد نمی‌آورد شما هم در این جنایات شریک هستید.

مسئول رسانه‌ای حزب‌الله تصریح کرد: وضعیت مقاومت در میدان خوب است و با هماهنگی عملیات‌های خود را انجام می‌دهد. مبارزان بیش از تعدادی هستند که در میدان نبرد به آنها نیاز است. 

وی گفت: عملیات هجومی و دفاعی حزب الله رو به افزایش است و هر روز تقریبا ۲۵ عملیات انجام می‌دهد. این در حالی است که عملیات بمباران حیفا عملیات ویژه‌ای است و بیانیه‌هایی علیه عملیات در تل‌آویو و عملیات علیه یگان ۸۲۰۰ صادر شد. در این عملیات‌ها خسارات فراوانی به ارتش وارد شده است که این خسارات بر اساس اعترافات و سانسور دشمن منتشر شده است.

عفیف تاکید کرد: بمباران عمق رژیم صهیونیستی با قدرت بیشتر از لحاظ کمی و کیفی همچنان ادامه خواهد یافت. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.