جزئیات حملات سنگین دیشب رژیم صهیونیستی در بیروت

ضاحیه جنوبی امشب آماج شدیدترین حملات هوایی بود.
تا به این لحظه ضاحیه جنوبی بیروت بیش از ۲۰ بار هدف حملات هوایی قرار گرفت. برای اولین بار جاده فرودگاه بیروت را مورد حمله قرار داد و راه ارتباطی با پایتخت قطع شده است.

پرواز گسترده بالگردهای رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و شمال فلسطین اشغالی شاهد هستیم که در حال انتقال زخمیان و کشته های ارتش اسراییل هستند که مورد حمله نیروی های مقاومت حزب الله قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از هشدار ارتش اسرائیل مبنی بر تخلیه ساختمان های اطراف سه مقر و سایت حزب الله در ضاحیه بیروت، صدای انفجارهای مهیبی از این منطقه شنیده شد.

الجزیره نیز با اشاره به این حملات وحشتناک تاکید کرد: هواپیماهای اسرائیلی ظرف مدت کوتاهی پس از هشدار ارتش  مبنی بر تخلیه ساختمان‌ها در این منطقه، ۵ حمله خشونت‌ بار پی در پی به جنوب بیروت انجام دادند.

این منبع افزود: این حملات هوایی در حالی صورت گرفت که حزب‌الله اعلام کرد با یورش نیروهای اسرائیلی در منطقه حرش مارون مقابله کرده و شماری از آنها به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است و تعدادی از اهداف اسرائیلی را نیز موشک باران کرده است.

الجزیره از ۴ حمله خشونت بار به ضاحیه خبر داد در حالیکه شاهدان اعلام کردند ۸ حمله به این منطقه و نزدیکی فرودگاه اصلی بیروت و همچنین حملاتی به محله «امریکایی ها» در حومه جنوبی بیروت صورت گرفت.

در همین رابطه، اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» خطاب به ساکنان ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد: کسانی که در ساختمان‌های مشخص شده در نقشه‌های پیوست شده از برج البراجنه قرار دارند باید بدانند که در نزدیکی تأسیسات و منافع متعلق به حزب الله قرار دارند و باید ارتش به زودی علیه این مراکز وارد عمل خواهد شد.

گفتنی است طی چند روز گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی چندین بار درخواست تخلیه مکان‌هایی را در ضاحیه جنوبی بیروت صادر و به بمباران آنها مبادرت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.