اصابت گلوله به آریا ۵ ساله در درگیری مسلحانه خلافکاران

مجرم سابقه‌دار که در جریان درگیری با چند مرد خلافکار دست به شلیک زده و در این میان پسر بچه ۵ ساله را تا یک قدمی پرتگاه مرگ کشانده بود پای میز محاکمه ایستاد‌. وی با حکم قضایی به زندان و پرداخت دیه محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست و هشتم اسفند ماه سال ۹۷ آغاز شد. درگیری چند مرد خلافکار که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند از حوالی پل گیشا آغاز شد.

آنها سوار بر دو خودرو BMW و و ۲۰۶ به تعقیب یکدیگر پرداختند. تعقیب و گریز در شب چهارشنبه سوری به حوالی اتوبان چمران کشیده شد و سرنشین خودرو ۲۰۶ که مرد ۲۷ ساله به نام میثم بود به سمت دو برادر که در خودرو BMW در حال فرار بودند حمله ور شد و به سمت آنها شلیک کرد. اما در ترافیک شبانه یکی از گلوله‌ها با پیشانی پسر ۵ ساله‌ای به نام آریا که روی صندلی جلو در خودرو پراید پدرش نشسته بود برخورد کرد و سرنشینان ۲۰۶ و BMWگریختند.

در حالی که میثم اتهام تیراندازی را نپذیرفته بود حدود دو ماه بعد آریا به طرز معجزه آسایی به هوش آمد و به زندگی برگشت. پزشکان اعلام کردند گلوله بدون آسیب به مغز آریا از جمجمه‌اش عبور کرده است. به این ترتیب میثم حدود ۸ ماه بعد با قرار وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.