توقیف شناور حامل ۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان:

به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان و در نتیجه هوشیاری و تلاش ماموران یک فروند شناور لنج باری حامل ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گمرک شیو شناسایی و توقیف شد.

مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۲ هزار دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف کردند. این کالاهای قاچاق فاقد مجوز خروج و سهمیه ملوانی بوده اند.

ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود با مبادرت به قاچاق کالا باعث ضربه زدن به رشد تولید و اقتصاد کشور شوند

روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان و در نتیجه هوشیاری و تلاش ماموران یک فروند شناور لنج باری حامل ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گمرک شیو شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۲ هزار دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد قضایی در هرمزگان تصریح کرد: این کالاهای قاچاق بدون مجوز خروج و سهمیه ملوانی بوده اند که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

قهرمانی قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ رشد تولید دانست و عنوان کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی دهد عده ای برای کسب منافع شخصی خود با مبادرت به قاچاق کالا باعث ضربه زدن به رشد تولید و اقتصاد کشور شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.