جلیلی: سبد کالایی برای مردم افزایش پیدا خواهد کرد

این احادیث را امام جماعت‌ها هم می‌خوانند، باید به راهکار هم برسیم. نکاتی که آقای پزشکیان فرمودند، از اینکه احادیثی می‌خوانند و متبرک می‌شود خوب است ولی این احادیث را امام جماعت ها هم می‌خواهند.

شما باید امتداد بدهید که این احادیث چطور باید در عمل خود را نشان دهد! حدیث بسیار ارزشمند است، ولی چگونه میخواهد این محقق شود؟ این را باید به مردم بگویید. شهید رئیسی تورم ۶۰ درصد را پایین آورد

چند توضیح می دهم که شاید برای شما (آقای پزشکیان) هم مفید باشد. وقتی یارانه ۴۵ هزارتومانی داده می شد معنایش ۴۵ دلار بود و واقعا به مردم کمک می کرد. ولی در هشت سال ارزش پول ملی را پایین آوردند و دلار شد ۳۰ هزار تومان!

با سیاست‌هایی که می گفتند گل و بلبل می کنیم با گفتگوها، تورم ۶۰ درصد و دلار ۳۰ هزار تومان شد ولی باز همان ۴۵ هزار تومان را می دادند و به روی خودمان نمی آوردند! در همین ستاد شما افرادی هستند که می گفتند عزا می گیریم همین ۴۵ هزار تومان را چطور بدهیم!

شهید رئیسی بی تفاوت نبود؛ تورم ۶۰ درصد را پایین آورد. شهید رئیسی یارانه ها را ۱۰ برابر کرد و ۴۵۰ هزار تومان شد. باید برای سفر خانوارها هم برنامه ریزی کرد. خانواده هایی هستند که هیچ مسافرتی نرفتند و باید برای این ها دولت برنامه ریزی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.