بارندگی‌ها تا پایان هفته در نوار شمالی کشور ادامه دارد

کارشناس هواشناسی:

تا پایان امروز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی و تا ابتدای هفته آینده هشدار سطح زرد پایان صادر شده است. امروز در برخی مناطق شمال غرب، شمال و مرکز کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود می‌شود.

سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی کرد. بارش‌ها در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب گیلان شدت بیشتر خواهد داشت. در استان‌های واقع در البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، شمال گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

هشدار سطح نارنجی برای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، زنجان، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین صادر شد. از اواخر وقت امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

فردا در استان‌های ساحلی خزر برخی نقاط استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان بارش خواهیم داشت. تا روز شنبه شرایط برای ناپایداری جوی محیا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.