انتخابات این دوره دو مرحله‌ای خواهد بود

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور:

انتخابات در سلامت کامل برگزار خواهد شد. پیش بینی می‌شود که انتخابات ریاست جمهوری این دوره دو مرحله ای باشد. هر شش کاندید می‌توانند در ستاد انتخابات در روز رای گیری نماینده داشته باشند. بیش از ۲۲۰ هزار نفر نیروی انتظامی و بسیج از امنیت شعب اخذ رأی مراقبت خواهند کرد.

اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشست خبری:

اگر کاندیداها نتوانند در مرحله اول اکثریت مطلق آرا را به دست بیاورند انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود. دو نامزدی که بیشترین آرا را در مرحله اول داشتند راهی مرحله دوم خواهند شد.

 معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به راهبردها و توطئه‌های دشمن برای انتخابات ریاست جمهوی، گفت: اطمینان می‌دهم که این انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود.

سید مجید میر احمدی دوشنبه شب در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات آماده شده است. البته پیش بینی می‌شود که انتخابات ریاست جمهوری این دوره دو مرحله‌ای باشد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب چهار مولفه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را برای انتخابت مطرح فرمودند که مدنظر وزارت کشور است. اکنون رقابت خیلی جدی در جریان است و وزارت کشور و شورای نگهبان بر سلامت انتخابات نظارت دارند و از تک تک آرا صیانت می‌شود. به هر شش کاندید گفته شده است که می‌توانند در ستاد انتخابات در روز رای گیری نماینده داشته باشند. احراز هویت الکترونیکی به سلامت این انتخابات کمک می‌کند. اطمینان می‌دهم که این انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود.

معاون وزیر کشور افزود: بیش از ۲۲۰ هزار نفر نیروی انتظامی و بسیج از امنیت شعب اخذ رأی مراقبت خواهند کرد. پوشش امنیتی از مرزها تا سراسر کشور انجام می‌شود و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هوشیار هستند و مشکلی نخواهیم داشت. البته دشمن هم دنبال توطئه است. تحریم انتخابات، نفوذ در ستادهای انتخابات، ایجاد دو قطبی‌سازی کاذب و ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی و چالش‌های امنیتی از راهبردهای دشمن است، ولی با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، نامزدها و مردم توطئه دشمن شکست خواهد خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.