مردم همستر کامبت فقط به عنوان سرگرمی ببینند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران:

همستر کامبت با بازی و سرگرمی آغاز شده است و پیشنهاد ما این است که مردم فقط به عنوان یک سرگرمی به این بازی نگاه کنند. گزارشی داریم که ۳۴ میلیون نفر در ایران از بازی‌های رایانه ای استفاده می کنند. چرا آنجا این مباحث مطرح نیست.

باید گفت اگر همستر کامبت به سمت عرضه ارز جدید دیجیتال برود، افراد نیز باید به فرآیند ارز دیجیتال آگاهی داشته باشند.

ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، تاکید کرد که مردم باید بازی همستر کامبت را تنها به عنوان یک سرگرمی ببینند. وی اظهار داشت: «این پروژه به منظور بازی و سرگرمی آغاز شده و پیشنهاد ما این است که مردم تنها به عنوان سرگرمی به این بازی نگاه کنند. باید به این فکر کرد که آیا با ضربه زدن به یک سامانه می‌توان درآمد کسب کرد؟»

نیکوکار هشدار داد که در صورت حرکت این بازی به سمت عرضه ارز دیجیتال، کاربران باید به قواعد و فرآیندهای مربوطه آگاه باشند تا از سوءاستفاده جلوگیری شود. وی یادآور شد که ساخت و عرضه رمزارزها تحت نظارت هیچ مرجع رسمی نیست و احتمال از دست رفتن کامل سرمایه وجود دارد.

در این میان همسترکامبت از جذب ۱۵۰ میلیون کاربر صحبت می‌کند. حساب رسمی همستر کامبت در شبکه اجتماعی X به توییت بلومبرگ پاسخ داد: نات کوین ۳۵ میلیون کاربر داشت، اما همستر کامبت در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.