اسرائیل بازهم به چادر آوارگان در رفح حمله کرد!

شاهدان عینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، به خبرگزاری «آناتولی» خبر دادند ارتش اسرائیل یک بار دیگر چادر آوارگان فلسطینی را در منطقه «المواصی» که اسرائیل پیشتر مدعی شده بود امن است، هدف قرار داده است.

همزمان با این گزارش، پایگاه خبری «سوا» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد در پی این حمله، دست‌کم ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند. منابع فلسطینی می‌گویند اغلب شهدای این حمله زن و کودک هستند. با این حال، مقامات رسمی در غزه تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه مدعی شد تل‌آویو قصد داشت نیروهای حماس را در شهر رفح هدف قرار دهد که ناخواسته غیرنظامیان حاضر در منطقه مورد هدف قرار گرفتند.

در پی حمله یکشنبه شب جنگنده‌های متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی که باعث آتش‌سوزی در چادرهای آوارگان فلسطینی در شمال‌غرب شهر رفح شد تا این لحظه بیش از ۴۵ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای مضحک خود گفت: حمله‌ای که ما در رفح انجام دادیم حدود یک‌ونیم کیلومتر با محل استقرار چادر آوارگان فلسطین فاصله داشت.

وی ادعا کرد: هنوز دلیل کشتار غیرنظامی‌های مستقر در چادرهای آوارگان مشخص نیست و تحقیقات ما ادامه دارد. سایت خبری عربی۲۱، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر ادعا کرد حماس از هفت اکتبر در این مناطق مورد حمله فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه دلیل آتش‌سوزی در شهر رفح هنوز مشخص نیست، مدعی شد نشانه‌هایی از انبارهای تسلیحات حماس در نزدیکی محل آتش‌سوزی وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.