ایجاد امکان ثبت شکایت الکترونیک کودکستانها در سازمان ملی تعلیم و تربیت
امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شد.
به گزارش افسران: امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بخش «شکوا» فعال شده است.
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده ۲۲ آییننامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایتمندی فعال شده است و از طریق آن، والدین می توانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استانها و مناطق تابعه، مسؤولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
برای استفاده از این خدمت به آدرس eservies.smttk.gov.ir مراجعه کنید.