مصوبه جدید کمیسیون و برخورداری از معافیت گمرکی مددجویان

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مصوبه جدید امروز این کمیسیون به منظور معافیت گمرکی واردات پنل‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.

#معافیت#گمرکی#مددجویان#واردات#پنل#خورشیدی

به گزارش افسران، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۲) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز مواد دیگری از لایحه برنامه هفتم توسعه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از معافیت گمرکی برای واردات پنل‌های خورشیدی برخوردار شدند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌توانند بدون پرداخت عوارض گمرکی نسبت به واردات پنل‌های خورشیدی اقدام کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مددجویان این دو نهاد حمایتی می‌توانند با نصب این پنل‌ها روی پشت‌بام منزل خود برق تولید کنند و آن را به دولت بفروشند که ساز و کار آن در آیین‌نامه اجرایی این مصوبه تعیین خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس افزود: همچنین براساس این مصوبه امروز کمیسیون تمام دستگاه اعم از دستگاه‌هایی که دولتی هستند یا خیر مشمول نظارت نهادهای نظارتی می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.