۶۴۰۰ مرکز طرف قرارداد آتیهسازان حافظ / خدمات به ۷ میلیون بازنشسته
مدیرعامل بیمه آتیهسازان حافظ گفت: ما ۷ میلیون بازنشسته طرف قرارداد داریم که این افراد به سنی رسیدهاند که نیازمند به خدمات درمانی هستند.
به گزارش خبرگزاری افسران، علی خسروی مدیرعامل بیمه آتیهسازان حافظ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامههای پیشروی این بیمه اظهار کرد: ما در این شرکت بیمهای به دنبال درآمد نیستیم بلکه مسئولیتهای اجتماعی برعهده ما قرار داده شده که اگر آنها رانتوانیم به درستی انجام دهیم، حوزه درمان دچار مشکل میشود.
وی اضافه کرد: ما ۷ میلیون بازنشسته طرف قرارداد داریم که این افراد به سنی رسیدهاند که نیازمند به خدمات درمانی هستند. به واقع به مرحلهای رسیدهاند که باید از تمامی خدمات بستری و جراحی ما استفاده کنند و از این رو بازنشستگان بیشترین سهم را در استفاده از خدمات این شرکت بیمهای دارند.
خسروی تأکید کرد: ما خدمات بسیار متنوعی را به عنوان بزرگترین خدمتدهنده به بازنشستگان کشور ارائه میدهیم و از همین رو رسانهها نقش مؤثری بر تبیین و دستاوردهای این شرکت خدماتدهنده بیمه میتوانند ایفا کنند.
مدیرعامل بیمه آتیهسازان حافظ گفت: شرکت بیمه آتیهسازان حافظ بازنشستگان زیادی را در حوزه کاری خود دارد و تنها شرکتی است که با قیمتی بسیار پایینتر از حق سرانه خدمت خود را به بازنشستگان ارائه میدهد.
وی یادآور شد: در مجموع هدف این است که با کمک رسانهها ما سه ضلعی بیمهگر، ارائه دهنده خدمات و بیمهشدگان را که اکثراً بازنشسته هستند را بتوانیم خدمات متنوعی را به آنها ارائه دهیم.
خسروی اذعان داشت: بیش از ۹۰ درصد از بازنشستگان تحت پوشش خدمات بیمههای تکمیلی این شرکت نیازمند به خدمات درمانی هستند و ما تلاش کردهایم که این خدمات را به نحو احسن به آنها ارائه دهیم.
وی یادآور شد: مشمولان۹۰ درصد از عملهای جراحی قلب وغیره همین بازنشستگان و بیمهشدگان تحت پوشش این شرکت هستند.
مدیرعامل بیمه آتیهسازان حافظ با اشاره به میزان پرداخت بدهیهای این شرکت به مراکز طرف قرارداد در سال گذشته، گفت: در سال گذشته پرداختیهای ما به مراکز طرف قرارداد در اسفندماه ۲۵۰۰ میلیارد تومان بوده که الحمدلله این مراکز از پرداختیهای شرکت رضایت دارند. همچنین ما مراکزی که طرف قرارداد شرکت نیستند و سندهای بیمهای را تحویل داده اند، تا تاریخ یکم اردیبهشتماه سال جاری را توانستهایم تمامی خسارتهای متفرقه این شرکتها را نیز پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: ما جزو نخستین شرکتهای بیمهای بودیم که توانستیم به موضوع نسخهنویسی الکترونیکی ورود کنیم، به طوری که امروز در تمامی بخشهای ما نسخههای بیماران به صورت الکترونیکی صادر میشود، مگر مراکز طرف قراردادی که بیماران باید فاکتور آنها را تحویل بدهند تا هزینه پرداخت شود.
خسروی اضافه کرد: در سال گذشته در فرایند الکترونیکی شدن نسخهها ما توانستیم یک میلیون و ۸۰۰ هزار نسخه الکترونیکی را صادر کنیم که یک میلیون از این نسخهها به سازمان تأمین اجتماعی برمیگردد و ۸۰۰ هزار نسخه دیگر نیز مربوط به سازمان بیمه سلامت شده که از هر دوی آنها دریافت شده است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت، ارائه خدمات به روستائیان، کشاورزان و عشایر غیور کشور است. ما توانستیم با همکاری صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر خلأ بزرگ عدم ارائه بیمه تکمیلی به این اقشار کم درآمد را پر کنیم به طوری که امروز در سه استان به صورت پایلوت ارائه خدمات بیمه تکمیلی آغاز شده و به زودی تمام روستائیان و طیفهای تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان از خدمات ما بهرهمند خواهند شد.
مدیرعامل بیمه آتیهسازان حافظ گفت: در سال گذشته ما تمام هدف خود را برای افزایش مراکز طرف قرارداد متمرکز کردیم به طوری که توانستیم از ۴ هزار و ۲۰۰ مرکز طرف قرارداد به ۶ هزار و ۴۰۰ مرکز افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: ۸۰ درصد از کادر آتیهسازان از نیروهای متخصص درمان هستند و به طور جد موضوعات درمانی و نظارت بر ارائه خدمات درمانی در مراکز تخصصی را دنبال میکند.