۱۵ فقره سرقت با تهدید سلاح سرد توسط اتباع کشور همسایه / دستگیری باند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند زورگیران خبر داد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان سرقت می‌کردند.

#دستگیری#باند#زئرگیری#پلیش#پیشگیری#تهران

به گزارش خبرگزاری افسران، رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ مرد از اتباع کشور همسایه خبر داد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۲ بیست و دوم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان دریا تهران بودند که به ۳ مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک ایران زمین را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه قصد سرقت از عابر پیاده را داشتند که با حضور به موقع پلیس متهمان موفق به سرقت نشده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۸ الی ۴۰ ساله که از اتباع کشورهای همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کرده و اظهار داشتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶ نفر شاکی به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس مراجعه و متهمان را شناسایی کردند همچنین شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضایی تمام مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.