توقیف نیسان حامل ۲ میلیون عدد قرص قاچاق در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب تهران: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف می شوند، در بازرسی ۲ میلیون و ۳۰۰ عدد قرص قاچاق کشف شد، کارشناسان ارزش داروهای قاچاق مکشوفه را ۴میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ داریوش صادقی فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی محموله قرص قاچاق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن می‌شوند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲میلیون و۳۰۰عدد قرص قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش این داروهای قاچاق مکشوفه را ۴میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شدند.

سرهنگ صادقی فرد با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به شهرستان‌های غرب استان تهران در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی نیسان توقیفی ۲هزار و۸۸۰ عدد موتور خردکن و تیغه خردکن آشپزخانه کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۸میلیارد ریال برآورد کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.