فروش فوری اقساطی کامیون های بهمن موتور / تحویل بهمن ماه

بهمن موتور دوره جدید فروش فوری با شرایط عالی و قیمت جدید بدون محدودیت برای همه را آغاز کرده است. بهمن دیزل انواع کامیون فورس ۶ تن خوابدار و بدون کابین خواب، فورس ۱۲تن و همچنین کامیون امپاور BD300 (باری و کمپرسی) و کشنده امپاور BD500 و مینی‌بوس پگاسوس را به صورت نقدی می‌فروشد.

کامیون امپاور باری و کمپرسی BD300 هفته چهارم اسفند و مابقی محصولات عرضه شده در این طرح، هفته اول بهمن ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود.

بهمن دیزل در سال ۱۳۸۲ با سرمایه یک میلیاردی با هدف تولید و ساخت کامیون‌های سبک و نیمه سنگین، مینی بوس برای بهبود و توسعه نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور شروع به فعالیت کرده است. همچنین گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ از کامیونت‌ های فورس فول آپشن، با دو تناژ ۶تن و ۸.۵ تن رونمایی کرده و در خطوط تولیدی خود قرار داده است.

کامیونت ۶ تن  فورس در دو کلاس بدون خواب و خوابدار وکامیونت فورس ۸.۵ تن دریک کلاس خوابدار طراحی و تولید شده اند.فورس ۶تن با وزن خالص حدود ۳ تن و توان باربری ۶ تن جزو کامیونت های سبک قرار گرفته و همچنین فورس ۸.۵ تن با وزن ۳۲۰۰ و توان باربری ۸۵۰۰ به یکی از کامیونت های پرکاربرد گروه بهمن دیزل تبدیل شده است.

گروه بهمن به با توجه به نیاز بازار خودروهای نیمه سنگین و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از  کامیونت فورس ۱۲ تن رونمایی کرد .تاکنون کامیونت با همچین تناژی وارد بازار کشور نشده بود و فورس ۱۲ تن با استقبال خوب و قابل توجهی از سوی متقاضیان مواجه شد.

کامیونت های فورس دارای امکانات و آپشن‌های متعددی هستند که باعث شده  این خودرو طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.