پرداخت نشدن حقوق ۲۰۰ کارگر مترو / تاکید در تسویه معوقات و تجدید نظر در قرارداد

عضو شورای شهر تهران گفت: معوقات و حقوق حدود ۲۰۰ کارگر بخش بلیت مترو هنوز پرداخت نشده است. شهرداری در تنظیم قرارداد با پیمانکاران و کارفرمایان نسب به تسویه کامل معوقات کارگران باید تاکید کند.

##نجفی#عضو#شورا#تسویه #معوقات#مترو

به گزارش خبرگزاری افسران، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده در  خصوص شرکت مترو است گویا پیمانکار بخش فروش بلیت  تغییر کرده و یک پیمانکار جدید جایگزین شده است.

وی ادامه داد: بنا بر اخباری که به بنده داده اند معوقات و حقوق حدود  200 کارگر بخش بلیت هنوز پرداخت نشده و ۴ نفر به نمایندگی از افرادی که حقوق نگرفته اند به جلسه با پیمانکاران جدید برای معوقات دعوت شدند  اما ۴ نفر به یکباره برکنار شده اند و به آنها گفته اند بروید چون شما برای ما دردسر می شوید.

نجفی از شهردار تهران خواست تا در تنظیم قرارداد با پیمانکاران و کارفرمایان  نسب به تسویه کامل معوقات  کارگران تاکید کنند.

وی اضافه کرد: این نمی شود که پیمانکاری بعد از پایان قرارداد بخشی از حقوق را پرداخت نکند ایراد از شهرداری و شرکت مترو است و باید قرارداد محکمی بسته شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع امر به معروف در مترو اشاره کرد و گفت:  یک خانمی آمر به معروف در خصوص حجاب تذکر داده و همین امر باعث درگیری فیزیکی شده است . شرکت مترو باید ورود کند و  از فرمانده نیروی انتظامی می خواهیم ورود کرده و تمهیدات لازم صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.