طرح پژوهشی اجرای‌ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی آماده شد

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: سیاست‌های کلی خانواده و تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول دولت مردمی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مهم‌ترین اسناد بالادستی مدنظر هستند و با تمرکز بر آنها برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه زنان و خانواده در سازمان تامین اجتماعی دنبال می‌شود.

#همایش#طرح#پژوهشی#سیاست#تامین#اجتماعی#تحول#عدالت

به گزارش خبرگزاری افسران، همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی در مجموعه فرهنگی و ورزشی نگین غرب تهران، با شعار “تحول، عدالت و اعتماد، تأمین‌اجتماعی تراز انقلاب اسلامی” و با هدف همگرایی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و تدقیق راهبردها برگزار شد.

 شکیبا محبی تبار، مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور زنان و خانواده شکیبا محبی تبار به تشریح و بیان عملکرد یکساله مربوط به امور زنان و خانواده پرداخت.

وی تأکید کرد: سیاست‌های کلی خانواده و تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول دولت مردمی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مهم‌ترین اسناد بالادستی مدنظر هستند و با تمرکز بر آنها برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه زنان و خانواده در سازمان تامین اجتماعی دنبال می‌شود. پیرو ابلاغ سند سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، طرح پژوهشی اولیه پیگیری اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با اولویت‌بخشی به بند هشت این سند در خصوص ارائه خدمات لازم به منظور تحکیم نهاد خانواده و فرزندآوری ارائه شد.

همچنین پس از آن، علاوه بر برگزاری وبینارهای تخصصی بررسی جنبه‌های اقتصادی جمعیت با تمرکز بر آینده‌نگاری صندوق های بازنشستگی تأمین اجتماعی با همکاری موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، پیگیری درخواست‌های بیمه‌شدگان در حوزه معوق ماندن تکالیف قانونی در برابر آنها از سوی حوزه زنان و خانواده پیگیری شد، در دستور کار حوزه مشاوره و زنان سازمان قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.