۳۰۰۰ آتش‌نشان در تهران برای چهارشنبه‌سوری مستقر شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار بیش از ۳ هزار آتش‌نشان در تهران به مناسبت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

#ملکی#سخنگوی#آتش_نشانی#استقرار#۳۰۰۰_آتش_نشان#تهران#چهارشنبه_سوری

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران در راستای وظایف خود تمام تلاش و توان خود را در چهارشنبه پایانی سال به کار خواهد گرفت تا بتواند کمک کند که این شب با حداقل حوادث و خسارت‌ها و با حداقل تلفات و مصدومیت‌ها برگزار شود که این موضوع نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است.

وی افزود: ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی مانند همیشه در سطح شهر تهران در آماده‌باش کامل هستند و آتش‌نشانان تهران در ۳۶۸ نقطه با استفاده از ۱۲۴ خودروی عملیاتی سنگین، ۱۶۳ دستگاه خودروی سبک و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ۴۹ گروه پیاده در قالب گروه‌های دونفره با خاموش‌کننده در جاهایی که امکان تردد خودرو و یا موتور وجود ندارد و یا دشوار است، مستقر خواهند شد و جمعاً بیش از سه هزار نفر آتش‌نشان از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا عادی شدن شرایط در نقاط تعیین شده حضور خواهند داشت.

ملکی گفت: نیمی از افراد غیرشیفت فراخوان زده شده تا در نقاط مشخص شده مستقر شوند و از ظرفیت نواحی شهرداری با واترجت‌ها نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود:  در سال جاری از ظرفیت شرکت شهربان و حریم بان نیز استفاده خواهد شد و نیروهای این مجموعه به خاموش‌کننده مجهز شده‌اند که در حین مأموریت‌های گشت‌زنی اگر با حریقی مواجه شدند، اقدام به اطفا کنند و یا اگر خاموش کردن آتش سوزی نبود، حادثه سریعا را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.