حادثه برخورد اتوبوس با کوه / مصدومیت ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در چهار تصادف جاده‌ای روی داده در محورهای استان خبر داد.

#برخورد#اتوبوس#کوه#زنجان#مصدومین

به گزارش خبرگزاری افسران از زنجان، سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به وقوع تصادفات جاده‌ای در شبانه روز گذشته اشاره و اظهار کرد: برخورد اتوبوس حامل ۲۵ مسافر با کوه در کیلومتر ۶۰ جاده زنجان – بیجار سه مصدوم برجا گذاشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده شهرستان ایجرود همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان حادثه اعزام شدند، افزود: تیم‌های عملیاتی موفق به رهاسازی آسیب دیدگان این حادثه شدند و سه مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی به تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: این سانحه نیز در کیلومتر ۶۰ این مسیر با برخورد ۶ خودروی سواری با یک دستگاه تریلی رخ داد.
موسوی ادامه داد: بلافاصله پس از گزارش این سانحه رانندگی، دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال شهرستان خرمدره همراه با تجهیزات مورد نیاز عازم محل حادثه شده و اقدام به رهاسازی مصدومان واقدامات اولیه درمانی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۶ مصدوم این تصادف زنجیره‌ای نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منقل شدند.
وی از وقوع چند فقره تصادف دیگر در جاده‌های زنجان – بیجار خبر داد و افزود: تصادف سواری۴۰۵ در کیلومتر  جاده زنجان – بیجار یک مصدوم برجا گذاشت.
موسوی به تصادف خودروی پراید با ۴۰۵ در کیلومتر هشت جاده قیدار – کرسف اشاره و تصریح کرد: این سانحه رانندگی نیز چهار مصدوم برجا گذاشت.

امدادرسانی به ۱۲۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده های زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به وقوع کولاک شدید شب گذشته در جاده‌های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق اشاره و تصریح کرد: این کولاک موجب گرفتار شدن ۱۲۳ نفر از هموطنان در این مسیرهای کوهستانی شد.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله یک تیم چهارنفره کوهستان همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای تهم – چورزق به ۱۲۰ مسافر و راننده گرفتار در کیلومتر ۲۸ این مسیر ارتباطی امدادرسانی کردند، گفت: این تعداد مسافر سرنشینان ۴۰ خودرو بودند.

موسوی ادامه داد: سه نفر از رانندگان نیز در جاده زنجان – طارم در برف و کولاک شب گذشته گرفتار شده بودند که تیمی همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج اعزام و موفق به امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.