۱۶ هزار گروه جهادی و مردمی کنار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فعالیت دارند

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: امروز به لطف خدا ۱۶ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی و مردمی و خیریه‌ها را داریم و از آنها حمایت می‌کنیم که در بحران کرونا و مسائل و مشکلات پای کار مردم بودند.

#نوروزی#سرپرست#ستاد#اجرایی#امام#۱۶_هزار#گروه_جهادی

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امروز در رویداد جایزه ملی احسان و اختتامیه جشنواره راویان همدلی گفت: باید یادی کنیم از شهید اسماعیل احمدی از جهادگران پرتلاش و مسئول گروه‌های جهادی منتظران خورشید که با انجام وظیفه و خدمت در خوزستان ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر تلاش بسیاری کرد اما افسوس که او را از دست دادیم.

وی با اشاره به مأموریت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای رفع محرومیت اظهار کرد: ما سه بخش را در دستورکار قرار دادیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد؛ بنیاد برکت که در اشتغال‌آفرینی، کارآفرینی و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز مناطق محروم و همچنین نقاط روستایی تلاش‌های بسیاری کرده است. الحمدالله تلاش‌های این ستاد در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ سال گذشته باعث شده که ما توفیقات بسیار بزرگی را به دست آوریم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار داشت: طبیعی است که ما بدون کمک گروه‌های جهادی و مردمی به هدف‌های بزرگ خود دست پیدا نمی‌کردیم، اما ما تمام منابع و مصارف خود را برای این بخش در نظر گرفته‌ایم کما اینکه در روزهای گذشته دو هزارمین مدرسه برکت را به افتتاح و بهره‌برداری رساندیم و تاکنون ۱۱ هزار کلاس درس را ایجاد و به دولت تحویل داده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد احسان نیز گفت: بحث کمک‌‌‌‌‌های مومنانه و توجه مستقیم به نیازمندان یک مسئله بسیار مهم است که باید با حفظ کرامت انسانی توسط جریانات انقلابی و معتقد به کرامت انسانی، این امر موردتوجه قرار می‌گرفت و خوشبختانه ما به این توفیق دست پیدا کردیم که به میدان گروه‌های جهادی هم پا بگذاریم و خدمت به مردم را در دستورکار قرار دهیم.

نوروزی اضافه کرد: اگر این گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی در میدان مبارزه با کرونا ورود نکرده بودند، شاید مردم دشواری‌های بسیار بیشتری را متحمل می‌شدند، اما به لطف خدا ۱۶ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی و مردمی و خیریه‌ها را امروز داریم و از آنها حمایت می‌کنیم که در بحران کرونا و مسائل و مشکلات پای کار مردم بودند.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار کرد: غوغای دشمن زمانی است که ما کاری را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم. غوغای او در غفلت صورت نمی‌گیرد، اما واقعیت آن است که اینها با یک جریان به دنبال بی‌اثر کردن تلاش‌‌‌‌های ما هستند و واقعیت آن است که ما اقدامات خوبی را اجرا کرده‌ایم.

وی افزود: بنیاد احسان یک سرمایه اجتماعی برای نظام به‌عنوان مشاور و خدمت‌رسان به مردم، آن هم به وسیله گروه‌های جهادی است.

نوروزی به تشریح فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد فرمان اجرایی امام(ره) اشاره کرد و گفت:  این بنیاد از فعالیت‌های صورت‌گرفته در بحران جمعیت و کمک به مشکل ناباروری، کاشت حلزون و ساخت درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی و ارتباط تنگاتنک با وزارت بهداشت تلاش‌های بسیار موفقیت‌آمیزی داشته است و ما این توفیق را داریم که در یکشنبه آینده بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز درمان سرطان را در منطقه ۲۲ تهران به بهره‌برداری برسانیم. این فعالیت‌ها همان اقداماتی است که دشمن را عصبانی می‌کند.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: ما در چند هفته گذشته نیز پیشرفته‌ترین جامع حوالی‌یابی ژنوم و سنتزژن را به بهره‌برداری رساندیم. این مرکز سالیانه ۲۵ میلیون دلار صرفه‌جویی ارز را به دنبال خواهد داشت و باعث می‌شود که دیگر ژن‌های ایرانی‌ها به خارج از کشور ارسال نشود.

وی گفت: ما باید از امنیت ملی خودمان مراقبت کنیم و دشمن امروز از این نگران است که ما به این سمت حرکت کرده‌ایم و نمی‌گذاریم امنیت ملی‌مان به خطر بیفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.