ساماندهی ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲/تمهیدات برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان سلطانیه از ساماندهی ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان مشکلی نداریم.

#براتی#فرماندار#سلطانیه#ساماندهی_ارگ#بم_گردی#نوروزی

محمد رضا براتی، فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروزی به شهرستان سلطانیه  آمادگی لازم را داریم، اظهار داشت: در این راستا امسال برنامه‌ریزی‌های متنوعی در شهرستان سلطانیه پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان سلطانیه با یادآوری اینکه در ادوار گذشته موضوع نبود محل مناسب برای اسکان مسافران در این شهرستان بیشتر در میان بود، تصریح کرد: خوشبختانه در طول سال۱۴۰۱، ۴ مجموعه بوم‌گردی افتتاح شد که این نشان دهنده‌ آن است که ظرفیت گردشگری و اسکان‌پذیری مسافران زیاد شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه از مدارس برای اسکان مسافران در صورت نیاز استفاده خواهیم کرد، عنوان کرد: خوشبختانه شهرستان سلطانیه دارای ظرفیت فراوانی برای جذب مسافر و گردشگر از اقصا نقاط کشور  را دارد.

فرماندار شهرستان سلطانیه در پایان به ارگ گنبد سلطانیه اشاره کرد و بیان داشت: طرحی برای ارگ سلطانیه تهیه شده است که با کمک دستگاه متولی، ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲ ساماندهی می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.