طریقه بازنشانی کارخانه ویندوز ۱۱/ حذف تمام داده های ذخیره شده

ممکن است به دلیل فروش یا عیب یابی کامپیوتر خود مجبور به انجام بازنشانی کارخانه در ویندوز۱۱ باشید؛ در ادامه مراحل آن را توضیح خواهیم داد.

#ویندوز_۱۱#مراحل#بازنشانی#داده #تنظیمات#کارخانه

 ریست فکتوری یا همان بازنشانی تنظیمات به حالت کارخانه فرآیندی است که تمام داده های رایانه شما را پاک کرده و آن را به تنظیمات اولیه باز می گرداند. این راه می تواند ابزار مفیدی برای حل مشکلات رایانه شخصی با ویندوز ۱۱ یا آماده سازی آن برای فروش باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بازنشانی به تنظیمات کارخانه، تمام اطلاعات شخصی شما را پاک می‌کند؛ بنابراین قبل از ادامه، مطمئن شوید که از فایل‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پیش نیازها:

  • قبل از ادامه فرآیند بازنشانی به تنظیمات کارخانه، مطمئن شوید که از فایل های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • اگر می خواهید دستگاه خود را بفروشید، مطمئن شوید که اطلاعات و فایل های شخصی خود را حذف کرده اید.

مراحل بازنشانی کارخانه ویندوز ۱۱ کامپیوتر

روی دکمه Start کلیک و نماد Settings را انتخاب کنید.

در بخش Update and Security، گزینه Recovery را انتخاب کنید.

در بخش Reset this PC، گزینه Get started را بزنید.

آیا می خواهید فایل های شخصی خود را نگه دارید یا آن ها را حذف کنید؟ گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. اگر تصمیم به حذف فایل های خود داشته باشید؛تمام اطلاعات شخصی شما حذف شده و قابل بازیابی نیست.

روی Next کلیک و سپس Reset را انتخاب کنید تا فرآیند بازنشانی کارخانه آغاز شود.

منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود؛ ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

تنظیم مجدد کارخانه می تواند ابزار مفیدی برای حل مشکلات رایانه شخصی ویندوز ۱۱ یا آماده سازی آن برای فروش باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بازنشانی به تنظیمات کارخانه، تمام اطلاعات شخصی شما را پاک می‌کند، بنابراین قبل از ادامه، از فایل‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید بازنشانی کارخانه‌ را روی رایانه شخصی ویندوز ۱۱ خود انجام دهید و آن را به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردانید. به خاطر داشته باشید که تنظیم مجدد کارخانه اقدامی جدی است و فقط باید به عنوان آخرین راه حل انجام شود پس اگر با رایانه خود مشکل دارید، قبل از اینکه به این راه متوسل شوید، سایر مراحل عیب یابی را امتحان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.