رونمایی تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷/ پاسخگویی حضوری به شکایات تهرانی ها

با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت، مراسم رونمایی از تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷، در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت کلید خورد.

#رونمایی#تیم#فوریت#پلیسی#۱۹۷#سردار_رادان

 مراسم رونمایی از تیم‌های فوریت‌های پلیسی ۱۹۷ در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت کلید خورد.

 سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در همین رابطه و در جمع خبرنگاران به ضرورت راه‌اندازی تیم فوریت‌های ۱۹۷ اشاره و اظهار داشت: پلیس همیشه به عنوان یک سازمان پاسخگو در خدمت رسانی به مردم حاضر بوده و هم اکنون با راه اندازی فوریت‌های ۱۹۷ در صدد پاسخگویی به لحظه به مردم و حضور به موقع در سر صحنه است تا بتواند آنچه شهروندان از انتقاد، شکایت و پیشنهاد به پلیس ارائه می دهند را پاسخگو باشد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: بر اساس کلانتری ها، تیم های ۱۹۷ به صورت ۲۴ساعته مستقر بوده و در هر شیفت یک تیم وظیفه بازدید و سرکشی و نظارت را بر عهده دارد.

ویعملکرد پلیس

در این خصوص که آیا تیم‌های موتوری هم  در تیم فوریت های ۱۹۷ دیده شده یا فقط فعالیت این تیم به صورت خودرویی است، گفت: تیم فوریت های ۱۹۷ در محدوده هایی که دارای ترافیک سنگین است از موتور سیکلت استفاده خواهند کرد.سامانه ۱۹۷

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: از این به بعد شهروندان می توانند انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر از عملکرد را در تماس با سامانه ۱۹۷ مطرح کرده و اگر نیاز به حضور پلیس باشد حتماً تیمهای فوریتی ۱۹۷ در محل حاضر شده و به صورت حضوری پاسخگوی مسائل شهروندان بوده و اگر حقی ضایع شده  و موردی بر خلاف قانون انجام شده باشد بررسی دقیق خواهند کرد.

سردار محمدیان در خصوص آخرین آمارهای تماس شهروندان با مرکز ۱۹۷ اعلام کرد:‌ در دو ماه اخیر مجموع تماس‌ها با ۱۹۷ افزایش داشته است که بر این اساس هم با افزایش پیشنهادات و هم تقدیر مردم از عملکرد پلیس مواجه بوده و باید گفت تعداد زیادی از تماس های شهروندان ۱۹۷ نیز به صورت پیشنهاد به پلیس بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.