برپایی جشن‌های نیمه شعبان بر روی تماشاخانه‌های سیار کانون

۶ تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری همزمان با جشن‌های نیمه شعبان در چهار استان کشور به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

#نیمه_شعبان #فعالیت_های_فرهنگی #جشن

استان‌های آذربایجان غربی، البرز، قم و ایلام میزبان تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در این هفته فرهنگی و هنری هستند که از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ با همراهی ستاد تماشاخانه سیار، هفته‌ای دلپذیر همراه با آموزه‌های اخلاقی و ارزشمند را برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان رقم خواهند زد.

بر این اساس نخستین گروه اعزامی تماشاخانه سیار از تاریخ یازدهم اسفند مصادف با نهم شعبان با حضور در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و کمپ‌های زلزله اخیر، با برنامه محبوب بچه‌ها «مل مل» به مدت سه روز و پنج نوبت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گروه دوم به استان قم اعزام می‌شود تا در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند مصادف با چهاردهم و پانزدهم شعبان و جشن بزرگ عید شعبان با چهار دستگاه تماشاخانه سیار مستقر در مسجد مقدس جمکران و با همراهی جمعی از هنرمندان و روحانیان، برنامه‌های فرهنگی و هنری خود را در نوبت‌های پی‌درپی به زائران کودک و نوجوان مسجد مقدس جمکران ارائه دهد.

همچنین گروه سوم به‌طور هم‌زمان در روز شانزدهم اسفند در استان البرز مستقر شده و با استفاده از گروه هنری بومی استان البرز در نوبت عصر به اجرای ویژه برنامه جشن نیمه شعبان خواهد پرداخت.  

گروه چهارم تماشاخانه سیار روز ۱۷ اسفند در استان ایلام و به همراهی هنرمندان در این جشن بزرگ با اجرای برنامه‌های ویژه حضور خواهند داشت.

گفتنی است مجموعه برنامه‌های فرهنگی و هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگرفته از نمایش‌ها، قصه‌گویی، پخش فیلم و پویانمایی، اجرای سرود، پرده‌خوانی، نقالی، معرفی کتاب و… است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.