دیدار امیرعبداللهیان با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در ژنو دیدار و گفت‌وگو کرد.

#دیدار #امیر_عبداللهیان #وزیر_امور_خارجه

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهایش در ژنو عصر امروز (سه‌شنبه) نهم اسفند ماه با «چابا کروشی» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در ژنو حضور دارد، ظهر امروز هم با روسای سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه مستقر در ژنو در هتل محل اقامتش دیدار و گفت‌وگو کرد.«فیلیپو گرندی» کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل، «آنتونیو ویتورینو» مدیرکل سازمان بین‌المللی مهاجرت، خانم «ماریانا اسپولجانیک» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و «رامش راجاسینگهام» نماینده و رئیس دفتر اوچا در ژنو و مدیر هماهنگی‌های اوچا در این ملاقات حضور داشتند.

پس از آن هم مارتین گریفیتس نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور بشرودستانه به محل اقامت امیرعبداللهیان آمد و با وی ملاقات کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) نهم اسفند ماه و به وقت محلی در بخش عالیرتبه نشست سالانه (۲۰۲۳) کنفرانس خلع سلاح شرکت کرد و در این نشست به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات خلع سلاحی و دیگر موضوعات پرداخت.

وزیر امور خارجه دیروز هم ضمن شرکت و سخنرانی در بخش عالیرتبه پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با وزرای خارجه فنلاند، نروژ، بلژیک، ارمنستان، اندونزی، دبیرکل سازمان ملل و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

قرار است وزرای خارجه سنگال و ونزوئلا هم با حضور در محل اقامت امیرعبداللهیان با وی دیدار کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.