گروه بهمن در نمایشگاه خودروی رشت حضور دارد

گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.

#بهمن_خودرو #خودرو #نمایشگاه_خودروی_رشت

بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد. پیکاپ G9 که زبان‌زد دوستداران خودرو شده در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این پیکاپ قدرتمندترین خودرو آفرود تولید داخل است که در شهرهای اصفهان، کرمان و تبریز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سواری فیدلیتی ۷ نفره، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ جزو SUV های شناخته شده‌ای هستند که در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. گفتنی است دیگنیتی پرستیژ با موتور ۲۰۰۰ و فیدلیتی پرایم با گیربکس دوکلاچه تر به نمایش در می‌‌آید. سواری سدان ریسپکت نیز از دیگر محصولات بهمن موتور است. در دسته خودروهای کاربردی این گروه با دو محصول ون باری اینرودز و کاپرا فیس لیفت حضور دارد.
تجاری‌های مدرن بهمن به رشت می‌رودگروه بهمن در این نمایشگاه سه کشنده مدرن خود را به رشت می‌آورد. کشنده FAW460و FAW420 و امپاور BD500 جزو مدرن‌ترین کشنده‌های موجود بازار ایران هستند. برای مثال امپاور با گیربکس ZF و مجوز حمل کالای خطرناک و استانداردهای اروپا می‌تواند نظر تجاری سواران را به خود جلب کند.به همین ترتیب می‌توان به حضور خودروهای تجاری کامیون فورس ۸.۵ تن خواب‌دار با کاربری ایزوله،کامیون فورس ۶ تن، کامیون ایسوزو ۶ تن با کاربری آتش نشانی، کامیون ۱۹ تن BD300 با کاربری کمپرسی اشاره کرد.همچنین این گروه با اتوبوس شهری ۱۲متری خود و مینی بوس پگاسوس حاضر خواهد شد تا مدیران شهری نیز با محصولات این مجموعه آشنا شوند.
نمایش موتورسیکلت‌های ایران دو چرخگفتنی است در این نمایشگاه ایران دوچرخ نیز با موتورسیکلت‌های چهارچرخ و دو چرخ خود حضور دارد. این محصولات در قالب موتورسیکلت‌های ۵۰۰سی.سی تا ۱۵۰ سی.سی معرفی می‌شوند. البته موتورسیکلت‌های برقی این شرکت نیز می‌تواند برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان جذاب باشد.
کارشناسان و مدیران گروه بهمن، ۴ تا ۷ اسفند از ساعت ۱۴ الی ۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در محل نمایشگاه‌ این شهر هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.