سردار حسن‌زاده: به‌زودی شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان ما بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بسته‌اند تا به‌زودی زود شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.

#شکست_رژیم_صهیونیستی #سردار_حسن_زاده #رژیم_صهیونیستی

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (جمعه) در یادواره ستارگان دوکوهه که در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌خصوص شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) و فرماندهان شهید این لشکر و همچنین سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به حضور فرزندان و یادگاران فرماندهان شهید لشکر ۲۷ در این مراسم، اظهار کرد: رزمندگان و دلباختگان شهدا سالیانی بود که این آرزو را داشتند تا مراسم میثاق با شهدا را در پادگان دوکوهه برگزار کنند. سالیانی بود که رزمندگان تهران آرزو می‌کردند که سوار قطار شوند و آن‌ها پیاده شده و به پادگان دوکوهه بیایند.

سردار حسن‌زاده گفت: دشمنان ما بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بسته‌اند تا به‌زودی زود شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.