بزرگترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری، اینوتکس در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

دوازدهمین دوره اینوتکس، بزرگترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت دانش‌بنیان و نوپا از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

#اینوتکس#نمایشگاه#فناوری

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس(۲۰۲۳)، ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برگزاری این رویداد تلاش می‌کند علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند.

اینوتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است. رویکردها و محورهای مدنظر در این رویداد در ۳ دسته کلی «هوشمندسازی»، «دیجیتال» و «توسعه پایدار» طبقه‌بندی می‌شود.

اینوتکس با ۳ هدف «توسعه همکاری‌ها و ارتقای مشارکت بازیگران کلیدی زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، «جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران» و «تولید محتوای ناب آموزشی در حوزه علم و فناوری» برگزار می‌شود. این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی بازیگران جدید زیست‌بوم و اتصال آنها به صنایع و بازیگران قدیمی است.

در دوره دوازدهم این رویداد فضا برای مشارکت بیش از ۴۵۰ شرکت دانش‌بنیان و نوپا فراهم است و در بخش نمایشگاهی آن همه فعالان این زیست‌بوم اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های فناوری، منتورها، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران، بروکرها، رسانه‌ها و غیره حضور دارند.

علافه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه اینوتکس مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.