نیروی زمینی سپاه به ۱۶ هزار روستا آبرسانی می کند

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی ملزومات طرح‌های جهاد آبرسانی سپاه در مشهد مقدس، از اجرای عملیات آبرسانی به ۱۶ هزار روستا در کشور توسط سپاه خبر داد.

#آبرسانی_روستاها#نیروی_زمینی#سپاه

سردار محمد اشعری سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) با اشاره به واگذاری عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶ هزار روستای کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه، گفت: در فاز  نخست این عملیات، مراحل اجرای آبرسانی با استفاده از توان و تولیدات داخلی به ۹ هزار روستا با درصدهای مختلف در حال سپری شدن است.

سرپرست  قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) درباره برپایی نخستین نمایشگاه اختصاصی ملزومات طرح‌های جهاد آبرسانی در مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت که در حوزه جهاد آبرسانی با مدیریت محرومیت‌زدایی قرارگاه ثامن همکاری و در اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی مشارکت دارند، محصولات دانش‌بنیان و تجربیات فنی خود را عرضه کردند.

 وی با تأکید بر اینکه با تأمین تجهیزات مورد نیاز آبرسانی از شرکت‌های داخلی توانسته‌ایم بخشی از این شرکت‌ها را به چرخه تولید برگردانیم، افزود: با این اقدام به تولید داخل هم کمک شد و بخش زیادی از پیمانکاران مشغول کار و سازندگی شدند.

 گفتنی است؛ در حاشیه نمایشگاه سه روزه، جلسات هم‌اندیشی با مدیران آبفای کشوری و استان‌ها و شرکت‌های مشاور و مجری و تولیدکنندگان مطرح صنایع مرتبط و همچنین سمینار علمی با محوریت صنعت آب برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.