اعلام آخرین آمار کاربران پلتفرم‌های داخلی توسط وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات در حیاط دولت از افزایش میزان کاربران پیام‌رسان‌ها خبر داد و اعلام کرد: تعداد کاربران ایتا به ۲۱ میلیون، بله به ۱۴.۵ و روبیکا به ۳۸ میلیون رسیده است.

#ارتباطات #وزیر_ارتباطات #پلتفرم_های_داخلی

امروز (چهارشنبه) عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کاربران پلتفرم‌های داخلی گفت: هم‌اکنون میزان کاربران فعال ماهانه ایتا به ۲۱ میلیون، بله به ۱۴.۵ و روبیکا به ۳۸ میلیون رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاربران پلتفرم‌های داخلی رو به افزایش است، افزود: ما در وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات‌دهی مناسب پلتفرم‌های داخلی انجام می‌دهیم.

زارع‌پور با بیان اینکه یکی از شاخص‌هایی که وضعیت کسب و کارهای اینترنتی را نشان می‌دهد، میزان ترافیک مرسولات شرکت ملی پست است، تصریح کرد: چیزی حدود ۷۰ درصد کسب و کارها، کالامحور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می‌کنند که آمارها حاکی است که حجم مرسولات و هم درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به کاهش تعداد مرسولات پستی در مهرماه گذشته، توضیح داد: بعد از افت میزان ترافیک مرسولات پستی در مهر ماه، این میزان در ماه‌های بعدی افزایش پیدا کرد، به طوری که در بهمن‌ماه حجم مرسولات و میزان درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور نیز بیشتر شده است که این نشان می‌دهد حداقل کسب و کارهای کالامحور مسیر خودشان را پیدا کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.