کمیته امداد جهت رفع سوء تغدیه مادران باردار و شیرده اقدام به کمک رسانی می کند

کمیته امداد و سازمان امور عشایر ایران با هدف شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان و ارائه خدمت به نیازمندان در جامعه عشایری کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

#طرح_یاری#کمیته_امداد#مادران_شیرده#باردار#عشایر

کمیته امداد و سازمان امور عشایر ایران با هدف شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان و ارائه خدمت به نیازمندان در جامعه عشایری کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف قرار است از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع نیازها و مشکلات جامعه عشایری کشور استفاده کنند. همچنین برقراری عدالت اجتماعی، بهبود و ارتقای شاخص توسعه انسانی و افزایش میزان برخورداری عشایر نیازمند از خدمات کمیته امداد نیز در دستورکار طرفین خواهد بود.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با اشاره به برخی از اهداف تفاهم‌نامه مذکور گفت: ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف عشایر، تحت حمایت قرار دادن خانوارهای عشایری نیازمند، طراحی بسته ویژه اشتغال‌زایی، ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی به فرزندان عشایر و حمایت ویژه از استعدادهای برتر و نخبگان حاضر در جامعه عشایری، از جمله اقداماتی است که از سوی کمیته امداد دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تلاش می‌شود به جهت حمایت از کسب و کارهای حوزه خانوارهای عشایری، بستری فراهم شود تا این افراد امکان حضور موثر و فعال در نمایشگاه‌های فصلی فروش محصولات و تولیدات را داشته باشند.

رئیس کمیته امداد در خصوص نگاه ویژه به مقوله سلامت عشایر نیز گفت: کمک به رفع سوء تغدیه مادران باردار و شیرده و کودکان زیر ۶ سال؛ و همچنین ارائه کمک هزینه‌های درمان از جمله مواردی است که از سوی کمیته امداد با جدیت دنبال خواهد شد.

براساس این تفاهم‌نامه، سازمان امور عشایر تلاش خواهد کرد ضمن شناسایی افراد نیازمند و معرفی آنها به کمیته امداد، در بخش حمایت از استعدادهای درخشان و نخبگان حاضر در جامعه عشایری به صورت فعالانه عمل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.