مالک جدید منچستریونایتد

خریداران احتمالی منچستریوناتید، پیشنهاد خود را ارائه کردند.

#فوتبال #ورزشی #منچستریونایتد

همزمان با پایان مهلت ارائه پیشنهادها برای خریداری باشگاه منچستریونایتد که توسط خانواده «گلیزر» مالکان فعلی آن روز جمعه (دیروز) تعیین شده بود، «سازمان سرمایه‌گذاری قطر» و همچنین شکرت چندملیتی «اینیوس» پیشنهادات خود را ارائه کردند.

«حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر که مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری قطر است، روز جمعه از ازائه پیشنهاد رسمی برای خریداری باشگاه منچستریونایتد خبر داد و ابراز امیدواری کرد بتواند آن را به «شکوه گذشته» بازگرداند. مبلغ پیشنهادی آن‌‌ها ۴.۵ میلیارد پوند گزارش شده است.

از سوی دیگر «سر جیم راتکلیف» ثروتمندترین مرد بریتانیا که بنیان‌گذار شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی اینیوس است نیز روز گذشته پیشنهاد مالی خود برای مالکیت باشگاه منچستریونایتد را ارئه کرده و گفته می‌تواند «منچستریونایتد را به منچستریونایتد بازگرداند». آخرین پیشنهاد او ۴.۲۵ میلیارد پوند برآورد شده است.

گلیزرها امیدوارند بتوانند روش باشگاه را تا ماه آینده میلادی یعنی ماه مارس نهایی کنند و در این بین باید بین آل‌‌ثانی و راتکلیف یک مالک جدید را انتخاب کنند تا سکان معروف‌ترین باشگاه انگلیس را به دست آن‌ها بسپارند.

نوامبر گذشته بود که خانواده گلیزر اعلام کرد «روند پیگیری جایگزین‌های استراتژیک» برای منچستر یونایتد را آغاز کرده‌اند و این به معنای آن است که مالکان شیاطین سرخ پس از ۱۷ سال باشگاه‌داری و برانگیختن انتقادهای بسیاری مخصوصاً در چند سال اخیر، منچستریونایتد را ترک خواهند کرد.

پایان پیام/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.