اقدام معاونت امور زنان برای حمایت از زنان سرپرست خانواده

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا از توافق بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان اتکا برای حمایت از زنان سرپرست خانوار خبر داد.

#انسیه_خزعلی#حمایت_زنان_سرپرست#اتکا

 معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: قصد داریم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قراردهیم و محصولات آنان را با بسته بندی و برندسازی مناسب در فروشگاه های اتکا عرضه کنیم.

انسیه خزعلی افزود: احساس غرور و افتخار می‌کنم که کشور توانسته است به این موفقیت ها دست پیدا کند و در قسمت های مختلف صنایع غذایی و الکترونیک توانسته خودکفا شود. 

وی اظهار کرد: امیدوارم این پیشرفت توسعه پیدا کند و بخش های مختلف کشور را تحت پوشش قرار دهد و دانش و خدمات مربوط به آن در سراسر کشور توسعه پیدا کند.

معاون رئیس جمهور افزود: ما به سهم خودمان امیدواریم تا بانوان کشور بتوانند از این خدمات استفاده کنند و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.

این مسئول در پاسخ به اینکه کدام بخش از توانمندی‌های اتکا بیشترین نمود را داشت، عنوان کرد : هر کدام از غرفه ها جذابیت خاص خود را داشت؛ بحث های گیاهی،کشاورزی و دامی هرکدام با توجه به اینکه ما را به سمت سلامت و خودکفایی می برد حائز اهمیت است.

وی به اهمیت خدمات الکترونیک اشاره کرد و تصریح کرد: در دورانی که کمبود وقت باعث می شود که خیلی از وقت گذاری های برای خرید به صورت حضوری وجود نداشته باشد، ارائه خدمات الکترونیک و فروش اینترنتی ضروری است.

 خزعلی اظهار کرد: موضوع صنعت و تولید همه وسایل در داخل کشور بسیار حائز اهمیت است و اینکه که سازمان اتکا توانسته در مدت زمان کوتاهی در رقابت با دیگر تولید کنندگان خارجی فعالیت کند قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: مهم ترین مساله در این خصوص، سرعت پیشرفت است و اینکه در مدت زمان کوتاه سال گذشته توانسته ایم با وجود تحریم ها اقدامات موثری را به سرانجام برسانیم و به جهش خوبی در تولید برسیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.